loading...

خدمات بازرگاني و ترخيص كالا از گمرك ايران| كارگزار گمرك

سايپا - Saipa - در سال ۱۳۴۴ با سرمايه اوليه ۱۶۰ ميليون ريال با نام «شركت ايراني توليد اتومبيل سيتروئن ايران» تأسيس گرديد.

بازدید : 419
11 زمان : 1399:2

سايپا - Saipa - در سال ۱۳۴۴ با سرمايه اوليه ۱۶۰ ميليون ريال با نام «شركت ايراني توليد اتومبيل سيتروئن ايران» تأسيس گرديد.
مالك اصلي شركت آنتوان آيسه لبناني‌الاصل بود كه پس از او پسرانش آلفرد، چارلي و اميل تا زمان پيروزي انقلاب اسلامي در بهمن ۱۳۵۷، اداره شركت را به عهده گرفتند.
نام شركت در اوايل سال ۱۳۵۴ به شركت سهامي عام ايراني توليد اتومبيل با نام انحصاري «سايپا» تغيير يافت و از آذر ماه ۱۳۶۰ تحت سرپرستي سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران قرار گرفت و كليه سهام آن به نمايندگي از سوي دولت به نام سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران منتقل گرديد. سهام شركت در اواخر سال ۷۴ در بورس اوراق بهادار تهران پذيرفته شد و بعد از آن در دي ماه ۱۳۸۷ به موجب قانون بودجه كشور ۵۱ درصد از سهام آن، در بورس واگذار گرديد.
نخستين خودروهاي اين شركت وانت آكا و سواري ژيان نام داشتند و در ادامه خودروهاي ژيان مهاري و ژيان پيكاب در مدل‌هاي معمولي و دولوكس نيز توليد شد.
در حال حاضر محصولات سايپا و شركت زير مجموعه آن، پارس خودرو، سهمي بيش از 40 درصدي در بازار ايران دارند و سايپا پس از ايران خودرو، عنوان دومين خودروساز ايران را به خود اختصاص داده است. محصولات خانواده x100(پرايد) نيز پر فروش‌ترين محصول ايران است.

آشنايي با برخي از محصولات سايپا:


كيا سراتو :
كشور سازنده - كره جنوبي
كيا سراتو محصولي استثنائي از گروه خودروسازي سايپا است كه در دو مدل اتومات و دنده اي با موتور قدرتمند ۱۶۰۰ و ۲۰۰۰ سي سي در اختيار مصرف كنندگان قرار گرفته است. اين محصول لوكس يك خودرو ايده آل با امكانات كامل مي باشد كه در كنار امكانات فوق العاده خود از مصرف سوخت ۶/۶براي مدل دنده اي و ۷/۱ براي مدل اتومات خود بهره مند است.
سراتو تمام خواسته هاي مشتري را برآورده مي كند و با تجهيزات ايمني و امكانات رفاهي استاندارد با هندلينگ عالي لذت رانندگي را به ارمغان آورده است.

برقراري ارتباط با تعميرگاه تخصصي سراتو در شرق تهران
*****
ساندرو :
بعد از تجربه موفق حضور محصول L۹۰ در بازار خودروي ايران ، اين بار شركت پارس خودرو با همكاري كمپاني رنو محصول جديدي تحت عنوان ساندرو را روانه بازار خودرو كرده است. ساندرو ، هاچ بك مدرني است با طراحي دلپذير كه هر دو ويژگي استحكام و رانندگي پويا را دارا مي باشد.
رنو ساندرو اتوماتيك خودرويي است كه پس از برجام و با همكاري نيسان و پارس خودرو توليد شد. رنو ساندرو در دو تيپ دنده دستي و دنده اتوماتيك عرضه مي شود كه در اين صفحه نمونه ساندرو اتوماتيك نمايش داده شده است. رنو ساندرو در بازارهاي جهاني با برند داچيا عرضه مي شود و در بازار ما تحت عنوان رنو توليد مي شود. رنو ساندرو از نظر تجهيزات نسبت به رقبا در سطح پايين ترين قرار دارد ولي از نظر كيفيت نسبت به آنها در رده بالاتري قرار مي گيرد.
بهره گيري از آخرين استانداردهاي ايمني اروپا، فضاي داخلي مناسب و محفظه بار جادار از مشخصه هاي بارز اين محصول مي باشد.

برقراري ارتباط با تعميرگاه تخصصي ساندرو در شرق تهران
*****
برليانس:
برليانس يك شركت تازه نوپا و خصوصي چيني است كه در سال 1991 تاسيس شده است. برليانس توانسته در اين مدت شركاي خوبي را پيدا كند و محصولات بي ام و و تويوتا را در چين توليد كند. برليانس خود نيز البته به توليد محصولاتي مي پردازد كه بعضي از آنها همچون برليانس V5 شباهت زيادي به محصولات بي ام و دارند. برليانس در ايران با شركت سايپا عرضه مي شود و محصولات مختلفي مثل برليانس H330 يا برليانس H220 توسط سايپا عرضه شده است

برقراري ارتباط با تعميرگاه تخصصي برليانس در شرق تهران.

نمايندگي سايپا لواساني با كد 107 - نمايندگي سايپا شرق تهران
- تعميرگاه تخصصي سراتو شرق تهران
- تعميرگاه تخصصي برليانس شرق تهران
- تعميرگاه تخصصي ساندرو شرق تهران
قديمي ترين نمايندگي سايپا لواساني كد 107 با كادري مجرب و تجهيزات كامل تعميرگاهي آماده ارائه خدمات به شما عزيزان مي باشد.
نمايندگي سطح يك سراتو ، برليانس ، ساندرو ، استپ وي ، ال 90 ، كوئيك ، ساينا ، تيبا
ارئه دهنده خدمات كليه خودروهاي سواري سايپا و غيره :
-فروش قطعات يدكي اصلي - صافكاري - نقاشي -- شاسي كشي - مكانيكي - باتري سازي- - جلوبندي
بهترين نمايندگي و بهترين تعميرگاه تخصصي در شرق تهران
*****************************************
برقراري ارتباط و مشاوره :
تلفن نمايندگي : ۰۲۱۷۷۱۵۸۸۳۷
شماره همراه و واتساپ : ‪‎‪09126381512‬‬
اينستاگرام : instagram.com/Namayandegi_107_saipa
كانال تلگرام : t.me/namayandegi_saipa_107_talebi

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 12

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 83
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 48
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 319
  • بازدید سال : 624
  • بازدید کلی : 1965491
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی