loading...

خدمات بازرگاني و ترخيص كالا از گمرك ايران| كارگزار گمرك

خدمات بازرگاني و ترخيص كالا از گمرك ايران| كارگزار گمرك

بازدید : 129
سه شنبه 11 آذر 1399 زمان : 11:40

آلومینیوم دارای مقاومت مکانیکی بالا، مقاوم در برابر اکسیداسیون، چکش خوار، قابل انعطاف، شکل پذیر، ضدزنگ، هادی جریان الکتریسیته و رسانای خوبی برای گرما می باشد و به عنوان دومین فلز چکش خوار و ششمین فلز شکل پذیر شناخته می شود. وزن آلومینیوم تقریباً یک سوم وزن فولاد، مس و برنج است و مقاومت، آن در برابر اسید و عوامل جوی از فلزات آهن و مس بیشتر است. همچنین بسیار بادوام و مقاوم در برابر خوردگی است. بعلاوه، این عنصر غیر مغناطیسی، بدون جرقه، دومین فلز چکش خوار و ششمین فلز انعطاف‌پذیر است.
اگر چه آلومینیوم یکی از جدید ترین فلزات معمول و متداول بشمار می آید ولیکن یکی از پر مصرف ترین فلز غیرآهنی است. بزرگترین تولید کننده و مصرف کننده آلومینیوم در جهان، کشور چین می باشد.
آلياژ آلومينيوم سخت شده در اثر رسوب است که حاوی منيزيم و سيليسيم به عنوان عناصر اصلي آلياژی آن است. اين آلياژ در ابتدا "آلياژ 61S" نام داشت و در سال 1935 ساخته شد. اين دارای خواص مکانيکی خوبی است ، قابليت جوشکاری خوبی از خود نشان می دهد و معمولاً اکسترود می شود . اين يکی از رايج ترين آلياژهای آلومينيوم براي استفاده های عمومی است.خواص مکانيکی 6061 بستگی زيادی به حالت يا عمليات حرارتی مواد دارد.
برای گرفتن قيمت گرد آلومينيوم 6061 در بازار می توان از طريق فروشگاه های معتبر اقدام کرد که اين کار با استفاده از سايت های اينترنتی بسيار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از ساير روش های خريداری می باشد.

بازدید : 297
شنبه 25 مرداد 1399 زمان : 9:16

کامیون (تریلی) رنو- Renault t 480 xl

شرکت رنو یک شرکت خودروسازی فرانسوی است،که در طراحی و ساخت انواع کشنده ها ،کمپرسی و خودروهای مختلف سنگین در عرصه خودرو سازی جهانی نقش مهمی را ایفا می کند.درسال 2014 شرکت رنو از محصولی رونمایی کرد که در سپتامبر همان سال در جشنواره IAA در فرانسه موفق به دریافت جایره کامیون سال 2015 شد.طراحی این کامیون زیبا و با وقار به گونه ای که جذابیت خاصی در ذهن بیننده ایجاد میکند در طراحی شبکه های جلو پنجره از دو پله جلویی استفاده شده که از مدل تا شونده و مشابه پله های VOLVO FH است.

تریلی رنو T480 به دلیل کیفیت بالا ی خود توانست استاندارد آلایندگی زیست محیطی EEV+EUROS را دریافت کند. طراحی بسیار زیبا و هدفمند به این صورت که قسمت بالایی کابین ، 13 درجه انحنا دارد که ایرو دینامیک محسوب شده و درکنار چراغ یک تکه عبور دهنده هوا وجود دارد تا ازاصطکاک هوا بکاهدباعث شده نظر رانندگان بسیاری را به خود جلب کند.قدرت موتور این کشنده کامیون رنو 480 اسب بخار بوده که می توان گفت در نوع خود بی نظیر است. این نوع مدل کشنده مصرف سوخت کمتر نسبت به مدل های قبلی خود دارد.

بازدید : 429
11 زمان : 1399:2

مقدمه:
شايد از همان اولين باري كه اولين پيپ در ميان لب هاي اولين پيپ كش قرار گرفته ، اين سوال مطرح شده است كه چگونه مي توان اسموكي لذت بخش بدون گزش زبان و تجربه هاي ناخوشايند داشت .
شايد مهمترين دليلي كه بسياري از پيپ كش هاي تازه كار بعد از چند بار سعي و تلاش ناموفق ، پيپ كشيدن را رها كرده اند ، حس ناخوشايند گزش زبان باشد و احتمالا به اين باور رسيده اند كه طرفداران پيپ و توتون شايد افرادي خود آزار هستند كه از حس ناخوشايند گزش زبان ، لذت مي برند .
اما بايد گفت كه گزش زبان به هيچ وجه حس طبيعي و نرمال در فرآيند پيپ كشيدن نيست .
متاسفانه بعصي از افراد تازه وارد به دنياي پيپ به درستي آموزش نديده اند و با اطلاعات و دانش كافي قدم به اين دنيا نمي گذارند و همين غفلت و كوتاهي يكي از مهمترين دلايل كنار گذاشتن پيپ كشيدن توسط اينگونه افراد است حتي قبل از اينكه ديواره پيپ آنها لايه كربني به خود بگيرد .
پيپ كشيدن هنري برگرفته از مهارت هاي لازم براي اين كار است و بهره بردن از اين مهارت ممكن نخواهد بود جز با تمرين و تكرار و تبحر پيدا كردن در آنها و خوشبختانه اين كار از هر كسي بر مي آيد و امكان انجام آن براي تمام افراد مشتاق وجود دارد .

بازدید : 269
11 زمان : 1399:2

معرفي آلوورا:

صبر زرد طبي يا آلوئه‌ورا (نام علمي: Aloe vera) يا شَب‌يار، صَبر يا صبر زرد يا شاخ بزي نام گياهي است از سردهٔ سِگِل‌ها (Aloe) راسته مارچوبه‌اي‌ها (Asparagales)، تيره سريشيان (Asphodelaceae) اين گياه بومي آفريقاي شمالي است.
آلوئه‌ورا بي‌ساقه‌است. البته برخي از آن‌ها داراي ساقه‌اي بسيار كوتاه هستند. اين گياه ۶۰ تا ۱۰۰ سانتيمتر رشد مي‌كند و از طريق پاجوش تكثير مي‌شود. برگ‌هاي آن نيزه‌اي كلفت و گوشتي با لبه‌هاي دندانه‌دار است و رنگ آن سبز تا خاكستري مي‌باشد. گل‌هاي آن بر روي سنبله‌اي مي‌رويند كه گاه تا ۹۰ سانتيمتر درازا دارد. هر كدام از گل‌هاي آن آويخته‌است و داراي جام لوله‌اي ۲–۳ سانتيمتري مي‌باشد. نام‌هاي ديگر آلوئه‌ورا عبارتند از: چادُروار، صبر سقوطري، آلوئه‌ورا، صبر، صبر كموار، صبر زرد، ازوال، ازوادزرد خزانه، مقر، ايلوا، صبارا، آلوئه كوراسائو، آلوئه هندي، آلوئه بارباد، الوا، صباره، برمس، سولع، مقرا، چادروا و صعدنا.

بازدید : 431
11 زمان : 1399:2

چه موقع از ماسك استفاده كنيد !؟ و چه زماني و چگونه مي توان از ماسك هاي پزشكي براي محافظت در برابر كروناويروس استفاده كرد ؟
قبل از قرار دادن ماسك نمدي يا هر نوع ماسك ديگر ، دستان خود را با دستمال حاوي الكل يا صابون و آب تميز كنيد.

بازدید : 454
11 زمان : 1399:2

در قرن گذشته در ساخت انواع ضديخ، متانول بدست آمده از تقطير چوب بالاترين استفاده را داشته است. در آن زمان الكل اتيليك، گليسيرين، كلرور كلسيم، آب نمك، آب شكر و مخلوط آب عسل مايعاتي بودند كه معمولاً به عنوان خنك كننده از آنها استفاده ميگرديد. همچنين در آن دوران نفت و روغن هاي نفتي كه با آب مخلوط نمي شدند نيز به عنوان مايع خنك كننده استفاده ميگرديد.
در ميان دهه هاي بيست تا سي ميلادي و با پيشرفت علم و صنعت خودروسازي در جهان، نياز به مايعات خنك كننده موتور بسيار افزايش پيدا نمود. در آن سال ها يكي از موادي كه براي خنك نمودن موتور از آن استفاده ميگرديد، الكل اتيليك بود كه اين ماده به دليل ارزان قيمت بودن و همچنين توليد مناسب، از استقبال خوبي برخوردار شده بود.

بازدید : 417
11 زمان : 1399:2

هيدروفلوريك اسيد:

اسيد هيدروفلوئوريك يك محلول فلورايد هيدروژن در آب است. فرمول شيميايي آن HF است. اين يك اسيد ضعيف است اما بسيار خورنده و بسيار سمي است. اين ماده مي تواند شيشه اي را به اسيد هگزا فلوروسيليك اسيد تبديل كند. اگر با پوست انسان تماس پيدا كند مي تواند موجب مرگ انسان شود. اين ماده از واكنش فلوريت با اسيد سولفوريك توليد مي شود و يكي از كاربردهاي اصلي آن در پالايش نفت خام است. همچنين براي ساخت مواد شيميايي مختلف ديگر حاوي فلورين، از قبيل تفلون (پوشش در ظرف پخت)، فرن (عامل خنك كننده در تهويه هوا) و فلوئوروكربن ها (كه به عنوان سوخت در قوطي هاي آئروسل) استفاده مي شود. براي تميز كردن فلزات نيز مي توان از آن استفاده كرد. HF بسيار سمي است زيرا آن با يون هاي كلسيم در بدن پيوند مي دهد و باعث مي شود تا آنها نتوانند مورد مصرف قرار گيرند. هم چنين از آن به عنوان اسيد، مي توان براي توليد فلورايد و نمك هاي اسيد هيدروفلوئوريك، استفاده كرد.
اگر بدن فردي با اسيد هيدروفلوئوريك تماس پيدا كند بايد به سرعت به پزشك مراجعه كند ، زيرا مقادير كمي از آن نيز بسيار سمي است. اسيد هيدروفلوريك به راحتي استخوان و عضله ها را نيز ذوب مي كند.

بازدید : 428
11 زمان : 1399:2

آلومينيوم داراي مقاومت مكانيكي بالا، مقاوم در برابر اكسيداسيون، چكش خوار، قابل انعطاف، شكل پذير، ضدزنگ، هادي جريان الكتريسيته و رساناي خوبي براي گرما مي باشد و به عنوان دومين فلز چكش خوار و ششمين فلز شكل پذير شناخته مي شود. وزن آلومينيوم تقريباً يك سوم وزن فولاد، مس و برنج است و مقاومت، آن در برابر اسيد و عوامل جوي از فلزات آهن و مس بيشتر است. همچنين بسيار بادوام و مقاوم در برابر خوردگي است. بعلاوه، اين عنصر غير مغناطيسي، بدون جرقه، دومين فلز چكش خوار و ششمين فلز انعطاف‌پذير است.

بازدید : 441
11 زمان : 1399:2

چه ادواتي هنگام خريد پيپ بايد خريداري شود؟

دنياي پيپ و ادوات مربوط به اون دنيايي است كه اسمش روشه دنيا ! پس يك دنيا حرف و مطلب و اطلاعات در موردش هست .

پيپ به زبان خيلي ساده :

پيپ ابزاري است كه بطور خاص براي استعمال و تدخين توتون و تنباكو طراحي و ساخته شده است .

اين مطلب صرفا جهت سيگاري ها نوشته شده و اصلا قصد ترغيب به دخانيات را ندارد. با مصرف دخانيات مرگ زودرس خود را بيمه كنيد.بلكه هدف اينه كه سيگاري هاي عزيز رو از سيگار جداكنيم و با پيپ پيوند بديم.

1- دود پيپ رو بر خلاف دود سيگار وارد ريه نمي كند، بنابر اين ريه شما سالم مي ماند.

2- پيپ مثل سيگار نيست و نمي شه هر وقت و هر جايي كشيد. بايد يك جايي مستقر باشيد و سر فرصت مراسم چاقيدن رو انجام بديد. پس اگه تصميم بگيريد كه فقط پيپ بكشيد، عملا خيلي از فرصت هاي دود كردن سيگار از برنامتون حذف مي شه.

3 - براي كم كردن نيكوتين و قطران سيگار و درست كردن سيگار هاي لايت و اولترا لايت، توتون اون رو با محلول هاي گوگردي شستشو ميدن. كاغذ سيگار هم براي روشن موندن حلقه هاي فسفر داره. وقتي شما پيپ مي كشيد، تنباكوي خالص استفاده مي كنيد و اثري از گوگرد و فسفر و كاغذ نيست. مقدار زيادي از بوي بد سيگار مال همون فسفر و كاغذه.

بازدید : 418
11 زمان : 1399:2

سايپا - Saipa - در سال ۱۳۴۴ با سرمايه اوليه ۱۶۰ ميليون ريال با نام «شركت ايراني توليد اتومبيل سيتروئن ايران» تأسيس گرديد.
مالك اصلي شركت آنتوان آيسه لبناني‌الاصل بود كه پس از او پسرانش آلفرد، چارلي و اميل تا زمان پيروزي انقلاب اسلامي در بهمن ۱۳۵۷، اداره شركت را به عهده گرفتند.
نام شركت در اوايل سال ۱۳۵۴ به شركت سهامي عام ايراني توليد اتومبيل با نام انحصاري «سايپا» تغيير يافت و از آذر ماه ۱۳۶۰ تحت سرپرستي سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران قرار گرفت و كليه سهام آن به نمايندگي از سوي دولت به نام سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران منتقل گرديد. سهام شركت در اواخر سال ۷۴ در بورس اوراق بهادار تهران پذيرفته شد و بعد از آن در دي ماه ۱۳۸۷ به موجب قانون بودجه كشور ۵۱ درصد از سهام آن، در بورس واگذار گرديد.
نخستين خودروهاي اين شركت وانت آكا و سواري ژيان نام داشتند و در ادامه خودروهاي ژيان مهاري و ژيان پيكاب در مدل‌هاي معمولي و دولوكس نيز توليد شد.
در حال حاضر محصولات سايپا و شركت زير مجموعه آن، پارس خودرو، سهمي بيش از 40 درصدي در بازار ايران دارند و سايپا پس از ايران خودرو، عنوان دومين خودروساز ايران را به خود اختصاص داده است. محصولات خانواده x100(پرايد) نيز پر فروش‌ترين محصول ايران است.

تعداد صفحات : 12

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 265
  • بازدید کلی : 1965132
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی